SUSHI 'N GO EMMEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 850 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi 'n Go Emmen. Meer weten? Ontdek meer

15 jun 2026 om 7:09 was heel lekker, goed verpakt.
6 jun 2026 om 19:48 De bestelling was exact op het tijdstip dat ik had aangegeven! Het was keurig verpakt en de sushi was heerlijk. Een dikke pluim!!
29 mei 2026 om 7:56 Sushi smaakte heerlijk! Kwalitatief goed Snelle bezorging, binnen een half uur had ik mijn eten al! Perfect
28 mei 2026 om 22:31 Eten was goed verpakt en lekker, maar ik kreeg de verkeerde bezorging. Daar heb ik zelf achteraan gebeld maar ik had het netjes gevonden als ik van de bezorger iets van een excuus had gekregen of dat Sushi 'n Go er nog op teruggekomen was.
24 mei 2026 om 23:50 Heerlijk verse sushi, precies op gewenste tijd ondanks wel wat reisafstand. Misschien niet de goedkoopste, maar levert echt goede prijs-kwaliteit
21 mei 2026 om 16:41 Bezorger was yakitori vergeten mee te geven en uiteindelijk was de chuca wakame ook niet aanwezig. Zalm smaakte erg muf en het was erg duur.
15 mei 2026 om 18:50 Snelle levering, en het smaakte echt goed
2 mei 2026 om 21:52 Eten was lekker, maar ik had ocean roll deluxe gekregen ipv california roll deluxe. Ook had ik betaald voor 2 extra gember en heb geen extra gember gekregen.
2 mei 2026 om 21:28 Jammer dat het eten 20 minuten later aan kwam dan wat ik had aangegeven